آخرین اخبار

تاجگردون: پزشکیان اخلاق مدار و از حاشیه ها به دور است

یاسوج – ایرنا – رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ دهه است که پزشکیان را می شناسد ، تاکید کرد: او انسانی اخلاق مدار است و همواره از حاشیه ها به دور بوده است.

اشتراک گذاری
14 تیر 1403
کد مطلب : 14389

به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در جمع دانشجویان هوادار مسعود پزشکیان در دانشگاه یاسوج افزود: شاخصه و ویژگی خاص پزشکیان صداقت وی است و فردی متخصص، روشنفکر و بهترین گزینه برای تصدی ریاست قوه مجریه کشور است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ دهه است که پزشکیان را می شناسد ، تاکید کرد: او انسانی اخلاق مدار، متخصص،روشنفکر و فردی مناسب برای تصدی ریاست قوه مجریه کشور است.

وی با اشاره به اینکه همه ایرانیان برای سربلندی کشور در برهه های مختلف مشارکت کرده اند، تاکید کرد: تفاوت دیدگاه ها را نباید جهنمی و بهشتی کنیم، یعنی بگوییم هرکس با ما نیست بر ماست و سعی در طرد کردن و از صحنه راندن او برآییم.

با مطرح کردن این سوال ها که مگر ما (اصلاح طلب ها) برای دفاع از انقلاب اسلامی خون نداده ایم؟ مگر ما دین نداریم؟ مگر ما عاشق ایران و وطن و پایبند به نظام جمهوری اسلامی نیستیم؟، گفت: اصلاح طلبان و اصول گرایان در شیوه اداره کشور با هم تفاوت عقیده دارند و این مساله دلیلی نمی شود که طیف وسیعی از مردم کشور را متهم کنند.

وی با اشاره به مناظره مسعود پزشکیان با رقیب خودش در شب گذشته، افزود: این کاندیدای ریاست جمهوری اعتقاد بسیار زیادی به نقش نخبگان و متخصصان در اداره کشور دارد که این به معنای حرکت ایران به سوی توسعه پایدار علمی در صورت پیروزیش در انتخابات پیش روست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مساله که متخصصان رشته های مختلف به ویژه اقتصاددانان پرشماری از مسعود پزشکیان حمایت کرده اند تصریح کرد: اینکه پزشکیان قایل به استفاده از متخصصان است دلیلی بر برنامه نداشتن او نیست.

وی با یادآوری اینکه ساکنان با غیرت کهگیلویه و بویراحمد همواره مشارکت ۷۰درصدی در انتخابات داشته اند تصریح کرد: مشارکت ۴۴ درصدی شهروندان این استان در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری پیام شفافی دارد که مسوولان باید آن را بشنوند.

تاجگردون خاطرنشان کرد:همه ایرانیان مسوولانه از همه اقوام و ادیان پای صندوق های رای بیایند و با انتخاب اصلح به آبادانی ایران کمک کنند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه پانزدهم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =